Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




torsdag 13 januari 2011

Gott Nytt År!!

Jag har ju glömt önska GOTT NYTT ÅR här inne, men bättre sent än aldrig!
Igår åkte alla julsaker ner i källaren igen efter ett riktigt mysigt besök! Julen 2010 kommer i alla fall jag komma ihåg som julen med den underbart vackra granen jag köpte utan att ha sett den, tänk att man kan ha sådan tur.
Trots att det är lite sorgligt när julpyntet försvinner så är det samtidigt lite skönt att få in det ljusa igen. Jag måste snarast köpa lite nya blommor till köksfönstret upptäckte jag, det är väldigt tomt där just nu, får vänta in lite varmare väder bara. Jag får nog kika mig om efter en ny gardin till köket såg jag då den nog inte riktigt passar ihop med nya tapeten.

Inga kommentarer: