Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




onsdag 6 april 2011

Gardiner

Gardinen som hänger i köket passar verkligen inte in numera så igår tog jag mig i kragen och kikade in på Jotex och kollade på nya. För att vara på den säkra sidan har jag beställt hem två olika och hoppas att en av dem i alla fall passar in! Jag beställde Penny som är helt vit och Rönn med svarta broderier. Jag hoppas att de kommer så jag kan hämta ut dem innan helgen för då blir det till att putsa fönstrena i köket samt byta gardin, duk och blommor. Blommorna är fortfarande ganska ok, men det gör inget med lite mer färg. Är sugen på gula begonior denna gången och kanske en bukett påskliljor!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag skulle också kunna tänka mig "penny", men det finns inte dubbelt så långa så det passar mitt fönster. jag har inte hittat något vårigt som jag vill ha så på lördag åker de gamla upp. vore kul med nya, de gamla är ganska blekta.
Kram, Lena.