Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




lördag 4 februari 2012

Fler gardiner

Förra veckan beställde jag hem nya sängkläder bla påslakanen Sunset och Strå från Linea hemma då hade de väldigt lämpligt en gardinkappa för 19kr som jag köpte till arbetsrummet. Blev riktigt fint.

När paketet kom hade de ju så klart ett informationsblad med vårensnyheter där jag bla hittade en gardin jag funderar på till sovrummet. Men ska fundera lite på den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fin, det gör en hel del med gardiner.
kram mamma

Anonym sa...

de påslakansetten är verkligen snygga, blir fint hos er :)
/ Lena

Anonym sa...

Var inne och kollade på påslakanen, speciellt sunset var jättefin på bilden - den hade jag också kunnat tänka mig. Är den lika snygg i verkligheten?
kram mamma

Anonym sa...

Sunset såg inte alls ut i verkligheten som jag hade tänkt mig efter korten, men jag tycker den var fin ändå. Men lika fin så nej.
Cajsa