Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




lördag 1 september 2012

Höst i trädgården

Jag har varit lite besviken hela sommaren att inget vill blomma hos mig, men nu kommer svaret ser det ut som. Jag har nästan bara höst blommor. :) Jaja, det är väl därför man ska låte det gå ett år i trädgården innan man börjar gräva och plantera och ändra.
Mini gladiolusarna  är inte så mini tror jag..... Blommar dock helt underbart vackert i flera olika färger!
 Tyvärr regnade de sönder i går, men med tanke på hur fin bukett det blev så är det ok.

 Fick en lilja i gåva i våras, dum som jag är verkar jag ha kastat lappen med vad det är, men fin är den.



Inga kommentarer: