Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




lördag 8 februari 2014

Julkalender

Redan tidigt i höstas fick jag se att Bamse hade en julkalender med figurer och saker i, men jag tyckte den var för dyr så körde bara med den vanliga från tidningen. I veckan var jag i affären och såg att den såldes till halva priset! Å nu är en min, nästan så jag längtar till jul. :)

Frågan är ju bara nu: ska jag lyxa med den själv? Eller vara en snäll mamma och spara i kanske 2 år till Frida?

1 kommentar:

Anonym sa...

svår fråga. att vara eller inte vara, det är frågan :-)
du har ju lite drygt nio månader att bestämma dig. Hon kommer ju fortfarande att vara för liten för att uppskatta den, så om du bestämmer dig för att hon ska få den, så får du vänta minst en jul till.
Kram från syster L