Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




måndag 28 maj 2012

Blommor

Det blommar faktiskt väldigt fint i trädgården just nu bla Majnycklar är det gott om. Mitt i gräsmattan står de så här fint, kan ju inte klippa där.
 Så därför jobbar jag på att flytta dem, några som trivdes av en flytt.
  Resterande är planerade att sättas i landet där det nu ser ut så här.
Trots att jag tycker att dessa är ganska fula och tråkiga så får de stå kvar medans de blommar och jag funderar på hur det ska bli. Tanken är att det ska in lite hallon och vinbär, men hur många och hur?
Å just det kan någon snäll själ skriva vad de heter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag kommit på det, den heter Bergenia. kram mamma