Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




lördag 26 maj 2012

Träskor

När jag var liten hade jag ett par fantastiskt fina röda träskor med en stor fjäril. Trots att jag hade växt ur dem försökte jag få in fötterna i flera år och letade efter nya, men det var väl inte modernt mer. För några år sedan blev det modernt med träskor igen och jag har letat efter röda med en fjäril på, har sett dem i svart och vitt och rosa men aldrig röda. Men drömmen lever kvar.
Idag var jag dock på kk-utförsäljning på en skoaffär och köpte mig ett par träskor, riktigt fina och de får duga så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

De träskorna kommer jag ihåg, du ville ha dem långt efter att du hade växt ur dem, får hålla koll ifall det dyker upp lika dana.
kram mamma