Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




fredag 15 oktober 2010

Besök

I helgen kommer mamma på besök, ska bli så mysigt!!! Längtar till i em då jag kan möta henne i stan! Snälla dagen på jobbet gå fort nu! :=)
Vi har för ovanlighets skull faktiskt inget inplanerat vilket är lite skönt! Vi ska mysa och umgås, äta god mat och dricka gott och FIKA!!! MUMMA!! Får ju inte glömma shoppa, jag har behov av kläder!!! Ojojoj!!! Hoppas verkligen jag kan hitta massa fint! Ska även leta lite grejer till köket som kan vara fint efter vi byggt om.

På söndag har vi pratat på att åka till Bergianska Trädgården där de har 100 olika chilisar på utställning, vi försöker ju odla lite chili i kruka vart år så det ska bli kul! Jag har aldrig varit varit där tidigare så det kan bli intressant av flera anledningar! Ska försöka komma ihåg kameran så kanske jag kan visa lite kort!

Inga kommentarer: