Välkommen till Casa De Cajsa

Bloggen handlar om skapandet av en mysig trädgård där det växer bär, fruktträd, blommor samt annat mysigt!

Det handlar även om ombyggnaden av vårat nya hus samt mat och bakning!




tisdag 5 oktober 2010

Lindt choklad med Havssalt

När jag köpte Elle Mat & Vin förra veckan ingick det en liten present i form av en chokladkaka från Lindt med havssalt. Tyvärr såg jag inte att det var salt i den innan jag delade den i bitar och kastade ner hälften i en kladdkaka för den var lite sur och verkligen inte i min smak, chokladen var ok men saltet förstörde den.


Elle Mat & Vin är nog min favorit tidning just nu! Det är mycket roliga articklar och spännande läsning samt massa smarriga recept! Har bara bläddrat genom den än, men det är en del om Karibisk mat så är riktigt sugen på att dra ihop lite folk å fixa middag hemma med karibiskt tema!! Passande inför semestern till Aruba som snart är dags!!!


Inga kommentarer: